24 Mart 2012 Cumartesi

adsız

bi şey olmuş bi şey
hissediyorum derinden                                            
anlamlandıramıyorum bir türlü
ironisi sanırsam sunduğu yaşamın
neticeden sonra "ha buymuş!" diyebileceğim
avatarlar inmiş yeryüzüne insan kılıklı görüyorum
fısıldaşıp duruyorlar sessiz usulca; yarım yamalak duyuyorum
bişey bişeyler olacak biliyorum ahvalimin  manasını sonunda
kendim çözmüşcesine ferahlayıp  "hah işte bu o !" diyeceğim
                                                               
                                                            12.02.1993
                                                         Günay UZUNER



1 yorum:

  1. DOĞANIN HOŞ YANI

    Yeşiller" sarıya, kızıla dönmüş,
    Yaprakların ömrü canlar tükenmiş,
    Ordan burdan herhalde sonbahar gelmiş,
    Her mevsim tavında ne kadar güzeldir.
    20.10.2012 İsmet GÜR

    YanıtlaSil