3 Şubat 2012 Cuma

UMUT BEN













orda, ilerde bir yerdeyim
nasılsa buralara düşecek yolun
eğleş biraz, anı yaşa
tez yürüyüp de
çakıllara takılmanın manası mı var
aldatmasın seni parıltıları
sahtedir onlar,
yakamozları ışığın suya vurduğu..
eğleş biraz
koşsan da zaman aynı zaman
önündeki taşı al
sektir sudaki yakamozlara
onların telaşı da senin yüzünden
sektir taşı,
 utancı bitsin devrilişlerinin
boşver onu bunu
bana varman için
bulutlarla salın da dur
sarhoş etsin seni
rüzgarların şarkıları
eğlen biraz
bulutlarda rakset de dur


koşsan da zaman aynı zaman
ittirme taşlarını zamanın
aman dur
hedefin yine ben olayım
anı yaşa etme plan
nobran bir taş önüne durur


zaman kendi yolunda seyreder
sen yalnız güneşe meylet
gör bak ki ben ordayım...

    03.02.2012
Günay UZUNER

2 yorum:

  1. o halde; ajda teyzemden şarkımız da bütünlüğü bütünlesin =)

    http://www.youtube.com/watch?v=C7oV95LTZ28

    YanıtlaSil
  2. ayıp ayol taş gibi hatuna teyze demen
    hadi ben duydum da ,o duymamış olsun:)

    YanıtlaSil