26 Şubat 2012 Pazar

yoksun

 
ellerim cepte parıltılı neonların altında dolaşırken gözlerim seni arıyordu. cadde aralıklarına sızmış geçitlerin başında durup gözlerimle sokakları dibine kadar tarıyordum. dilime düşürmesem de beynimi kemiriyordu yokluğun... neonları kör edip, ayı mahçup eden ışığın yoktu, yoktun. labirentler bitmiyor, seni aramaktan yorulmuyorum. yürüyorum... ellerim cepte, neonlar yokluğundan istifade yanıp yanıp sönüyordu. neonlar inat, ben inat, sen yokluğunla inat...
caddeler yürüyor, geçitler derin, gece uzun, caddelerle yürüyorum; birinde olmazsan ötekinde mutlaka...



bende sabır çok!

elbet bir metelik ayak ucumda ışıldayacak.



                                                                                     26.02.2012                      
                                                                                  gün-se yayıncılık                  





4 yorum:

  1. kara para aklama hevesinin dökümü...

    YanıtlaSil
  2. biz de gündüz çıkarız yollara
    yok olan paraları aramaya ama
    birlikte yürüme şansımız pek yok
    o günü bir gün yakalarız nasılsa
    hem o vakit
    şu bizim aradığımız akçe parıltısıyla
    güneşin görüntüsünü sıvazlayamaz ki.

    YanıtlaSil
  3. İnsan, başkasının ışığının yokluğuyla kendini yalnız hisseder.kendi ışığının varlığını unutarak hem de...

    YanıtlaSil
  4. vaovv bu yorumu tuttum, durdun durdun..

    YanıtlaSil